sobota, 4 kwietnia 2015

Kosmetyki AA to ... opinia eksperta !

Od dłuższego czasu po goleniu i po zastosowaniu zarówno wód jak i kremów po goleniu, moja skóra w dalszym ciągu pozostaje sucha i podrażniona. Postanowiłem wypróbować coś nowego i przeznaczonego na skórę wrażliwą i suchą.




Wybór padł na kosmetyki firmy 'AA', a dokładnie na serię:
* AA - woda po goleniu do skóry wrażliwej i skłonnej do alergii (0% alkoholu), która na opakowaniu zapewnia 3 efekty działania:
- wyjątkowa ochrona,
- regeneracja,
- nawilżenie.
* AA - żel do twarzy nawilżająco-matujący, wg opakowania to żel stworzony by redukować niedoskonałości Twojej skóry. Efekt to idealnie matowa, nawilżona i zdrowo wyglądająca skóra.

Po kilkudniowym stosowaniu obydwu specyfików nie zauważyłem żadnej poprawy, mało tego moja twarz była aż nadto wysuszona i w niektórych miejscach podrażniona. Po kilku minutach po goleniu i po 'nałożeniu' wody po goleniu, moja twarz jest wysuszona do granic pojawiania się widocznych białych spękań naskórka oraz uczucia dyskomfortu i uczucia pieczenia.  

Żadnych pozytywów, jeden wielki syf, który nie powinien trafić na półki sklepowe. Trzymać się od nich z daleka. Piszę to na spokojnie bo stosuję już inny produkt zarówno po goleniu jak i żelu do twarzy na co dzień i obydwa dają radę i stosują się do zapewnień na etykiecie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie, hejterskie a także niecenzuralne komentarze będą usuwane.